Benimde çocuğuö yeni geçti çoraba yapıyorım çok sevdi hiçbirşey yemiyordı soğan sarımsak erken değil 10 gün olduysa geçeli veriliyormuş yaziyim istersen yap benimki bu iki tarifi çok sevdi.
Sebzelik kabak , havuç , sarımsak 1 diş 1 arpacık soğan kaynattım içine irmik ekleyip onuda pişşirdim okadar sevdiki anlatamam ve doğal antibiyotik.
Bebek İrmik pişirdim 1 tatlı kaşığı yarım çaybadağı su ekliyorsın bal kabağı harşladım ezip irmikle karıştırdım üstüme pekmez veya keçiboynuzu özü bi çaykaşığı bunuda çok sevdi
Tarhana olabilir onuda sevdi og nin yoğurtsuz tarhanası var süt alarjisi için çok güzel tadı.