momiss 1Yaşında sünnet ettirdim toplu bir bebekti ve 2 ay sonra falan yapıştı büzüldü pipi içerde kaldı sadece üstte az bi delik kalmıştı. 3 tane falan cerraha götürdüm ve bana çok kızdılr niye erken sünnet ettrdin sana söyleyen olmadı mı toplu bi bebek olduğu için byle oluyo falan dediler ve 2 yaşından sonra tekrar sünnet olacak dediler ama büyüdkçe açıldı gerek kalmadı kendi doktorumda açılacağnı panik yapmamam gerektiğini söylemişti. Ömrümden ömür gitmşti o zamanlar ama şükür kendi kendine açıldı