Kızlar dün sabah herşey çok normaldi parka gittik eve döndük yemek yedik misafirliğe gittik dönerken oğlum uyudu beşiğine yatırdım yarım saat geçti ağladı baktığımda ateşi vardı sürekli kucak istiyordu kaldırdım calpol verdim birazcık sirkeli su sürdüm kasıklarına ama tüm gece huysuzdu bir eşim bir ben baktık 4 gibi uyudu 7 buçukta uyandı 1 buçukta halsizdi uyudu 12 de uyandı uykusunda sürekli ih ih diyor noldu anlamadım aniden hastalandı bağışıklığı düşük ve geçmeyen kulak enfeksiyonu yaşayan bir bebek yani grip bizim için artık çok normal ama halsizlik hiç değil normalde kıpır kıpırdır hastayken bile enerjiktir ama ilk kez halsiz acaba gece uyumadigi için mi uyumak istiyor diye düşünüyorum ama emin olamıyorum sadece emiyor bende zorlamak istemiyorum ne yapacağımı şaşırdım eşim görevde ve bu gün hastahanelerde sadece aciller açık onların da antibiyotik vereceğini biliyorum bizde de antibiyotik var şuan ateşi düştü ama halsiz yatıyor ne yapmalıyım fikirlerinize ihtiyacım var halsizligi beni korkutuyor
Acaba biraz aşağı indirip hava mı aldırsam ilaç verdim çünkü daha fazla vermek istemiyorum