bear20 Konuşma olarak hiç birşey yok nene baba anneanne dede sadece ve kedi köpek sesi hav hav miuuvv yani böyle olup sonradan konuşan var mı açılmaya başlayan
yildizlarindansi bear20 benimki de 22 aylık. Aynı durumdayız. Hatta anne bile demiyo bilerek. Baba, dede, teyze, araba sesi gibi sesler, bu, şu, su, muz, bal dışında pek kelimesi yok. Ben de merak ediyorum geç konuşma mı oluyo bu yoksa gayet normal bir süreç mi ?
askbebegimmbenim bear20 benim oğlumda 2 yaşına girecek anne baba mama dede şşş ey oy bukadar başka bişey yok bunlarda sürekli söylemiyor. Kimle konuşsam aynı durum umarım tez zamanda açılır çok kafaya takıyorum
berrakhsmnlr bear20 bizde aynı durumdayız hayvan araba vs sesleri toplasan 10 kelimesi vardır aktif olarak anne baba mama dede diyor herşeyi anlıyor komut alıyor oyun oynamayı biliyor istediği şeyi parmakla gösterip anlatıyor ama konuşmada tık yok bende çok kafaya takıyorum dil terapistine götürmek istiyorum aslında ama henüz karar veremiyorum belki 2 yaştan sonra açılır diyorum şuan 25 aylık
bear20 yildizlarindansi bilmiyorim 😔 böyle olupta 3 yaş başlat nca konuşan var mı çevremde çok duydum böyle ama sonra hiç susmuyor sus diyoruz aynı bizde boyleydik diyorlar ..