Kızlar bu 2. Gebeliğim ilkinde 16. Haftada hissetmiştim şu an 13. Haftadayım karnımın alt tarafında ve hep solda pıt pıt bir şey hissediyorum oğlumda da böyleydi sanki ilk zamanlar hatırlayamıyorum net. Geçen haftalarda yoktu bu günlerde başladı . Bebek hareketi mi yoksa rahim kasılıyor olabilir mi anlayamadım ama pıt pıt ediyor arada