ozlem34_
Hala o mahallede misiniz? Mahallede çoğu ev boşaltıldı. Hatta şuan oradaki Çetinkaya marketin orada da kontrol yapılıyormuş.
Evet bende baya etkilendim. Rabbim yardımcısı olsun inşallah çok zor gerçekten.
Önceden o mahallede oturmam da beni etkiledi baya.