anneee5 duyguozgl1 bende şu sene tekrar girmeyi düşünüyorum ama sadece düşünüyorum 🤣🤣 iki çocukla çalışmak hak getire
kkaraa Burakkaan benim 8 aylık ben de bugün başlıcam deyip kitapları hazırlıyorum ama gün sonunda enerjim bitmiş oluyor maalesef nasıl yapıyorsunuz
alparslancngz Benımde çalışmam lazım artık atanmak istiyorum bebişim 5 aylık olacak ama o kadar huysuz zor bır bebek kı kitap okumaya bıle vakıt kalmıyor🥺