6 aylık kızım 4 ayından beri biraz böyle ama bir dönem böyle geçmişti şimdi geçen 6 ay aşımızı olduk pazartesi günü kaç gündür uyanıkken emmiyor biberon verince içiyor mama kullanmadığım için su veriyorum uyuyunca emiyor ek gıda yiyor ama emmiyor gece falan da sıkıntı yok gündüz çok sıkıntı ağlamaktan içi çıkıyor artık çok bunaldım bir süredir çok ağlıyor karnı aç emmiyor napıyım şaşırdım bu durumu yaşayan var mı