2 aylık bebeğim 4 gündür kakasını yapmıyor böyle bir sorun yoktu öncesinde biogia
Yaptıktan sonra oluştu 4 gün doktorum fitil verdi yarısını kesip ıygularken çok dolu olduğu i
İçin ilerleyemeden geri geldi belli
Bir süre kapalı tutsam da bebeğim kaka yapmaya çalıştığı için daha fazla tutamadım elimi kaka yaprı sonunda zaten de Baya bir de çıkardı fitil olduğu gibi ger geldi ama sonra akşama doğru kendiliğinde bir oladar daha yaptı bu gün hala kaka yapmadı ermediği için mi kalıcı etki yapmadı onu anlamadım tekrar denesem mi
Bağırsakları dolmadan