Beyzanurkuzu_ telefon hariç (çünkü algoritması çok farklı) televizyonda güvenli çizgi filmlerden (bildiğim kadarıyla bluey, kaptan daniel vs), güvenli sürelerde izletilebilir. Ben aşırı kısıtlayıcı değilim bu konuda şu anda bizimki küçük olduğu için izletmiyorum ama ileride kısıtlı süreler olabilir diye düşünüyorum, sınırları çok net çizmek şartlıyla. Ama mümkünse kreşe gitmesi taraftarıyım, evde gerçekten bir yerden sonra biz de tükeniyoruz, çocukta sıkılıyor. Kreşte en azından farklı etlinlikler, arkadaşlıklar kurma şansı var. Biz aktivitesiz ve televizyon çocuğuyduk ama en azından sokakta da büyüyorduk. Akşama kadar dışardaydık, üstelik çok kardeştik, evde kendi halimizde kardeşimizle kavga dövüş oynardık, o yüzden bizle kıyaslanması mümkün değil.