Arkadaslar 2024 martta uyuza yakalanmıştım. Çok fazla şey kullandım ondan mıdır bilmem cildimdeki kaşıntılar bitemedi. Ardından 3 kez daha doktora gittim ürtiker kurdeşen dediler. Böyle uyuzdan sonra kurdeşene dönen var mı? Siz neler yaşadınız? Ben şu anda da kabarıyor kaşınıyorum.