Soru sormak istiyorum bir arkadaşınıza mesela öğlen yazdınız akşam cevap verse ya da akşam yazdınız taaa ertesi gün cevap verse ne hissederdiniz ya da ne düşünürdünüz tabiki herkes anında cevap vermek zorunda değil ama süre çok uzarsa ve sürekli olduğu zaman merak ediyorum görüşlerinizi
Önceden ben de pek sorun etmezdim ama konu işine geldiği konular olunca ya da içini dökmek rahatlamak için yazdığında gayet de hemen cevap verdiğini görünce bi tetiklendim açıkçası