Kızlar 3 gündür bebeğimi memeden ayırdım emzirmiyorum, dün göğsümde doluluk vardı biraz sağdım ama çok süt çıkmadı, zaten sütüm de baya azalmıştı son zamanlarda. Fakat bugün uyandığımda göğsüm biraz daha sertleşmiş, bi 5-10 ml daha sağdım ama sağarken acıyor. Mastit başlangıcı olabilir mi? Stres oldum yaa. Yani çok sütüm de yoktu napsam bilemedim. Normal zamanda herhangi bir ağrı sızı yok fakat dokunduğum zaman ağrı oluyor. Bu normal bir süreç mi yoksa endişelenmeli miyim?