minikurabiyeninannesi evet bizimki de öyle sürekli kucakta ve memede uyumak istiyor bizde 36 günlüğüz bugün, çok fazla emince de aşırı gazı oluyor doyduğunu anladığımda emzik veriyorum mecbur onunla kucağımda uyuyor bazen bazen de çok dalınca koyuyorum, birde bebeklerde 40 dk da bir uyku bişeysi varmış adını unuttum da 😅 yani 40 dakikada bir uyanıp geri uyumaya çalışıyorlarmış benimki irkilince hiç temas kurmadan kucağımdaysa piş piş yapıyorum bide öğlen uykularını genelde ana kucağında uyutuyorum he bide kundak yapın çok işe yarıyor çocuk kendini güvende ve sıcak hissediyor