Yaso25 ben 🙋 bebek arabası fiyatlarini çok uçuk bulduğum için aldım ama tek başına altı biraz ince gibi geldi minder aldım sevibebe markasının öyle kullanıyorum kızım 3,5 aylık 5-6 kez arabayla çıktım henüz genelde kanguru kullanıyorum ama hafif kullanışlı gibi şimdilik bence yeterli bebek icin