beyzaarc 6 günlük bebeğim var en az 1 saat belki daha fazla emiyor mama takviyesi de alıyor yine de doymuyor sanırım memeden ayrıldığı gibi elini ağzına sokuyor sürekli uzun uzun emzirmek ) beni çok yoruyor emzirmeyi bi türlü sevemedim çok uzun sürdüğü için
ayisit beyzaarc daha çok küçük annesi çok normal dünyaya adapte olmaya çalışıyor, doyup doymadığını çişli ve kakalı bez sayısından anlarsınız
Elifeslemada beyzaarc emmek her zaman doymadığı için değil bazen sakinleşmek için de istiyor olabilir emdikçe emzirin daha çok küçük ten tene temas onu rahatlatıyor
kkelemcisoy beyzaarc çocuk güven arıyor olabilir 6 gün olmuş daha öncelikli başka işiniz yoksa o ne istiyorsa o hanımefendi
Mukaddes_5 beyzaarc canim ac oldugu icin senin kokunu almak için istiyor emmeyi . 9 ay sessiz isiksiz ortamdaydilar simdi bi anda duzenleri bozuldu ve tek siginaklari anneleri . Bol bol temas istiyor mahrum birakma
beyzaarc kkelemcisoy çok zor bi doğum süreci geçirdim sonrasında hastanede kaldık 4 gün ayrıydık bende çok yorgunum birbirimize adapte olmaya çalışıyoruz sanırım ondan böyle hissediyor olabilirim
1merling beyzaarc kesinlikle ondan olabilir bende bebeğimden 2 gün ayrı kaldım 3.günün gecesi vermişlerdi yanıma bende çok zorlanmıştım ama emzirin bebeğinin size çok ihtiyacı var bir tek sizi biliyor sizi hissediyor ten tene temas çok önemli kokunuzu arıyor
kevserglrky beyzaarc yorgun olmanız çok normal sürekli emmek istemesi sadece açlıktan değil emere rahatlıyolar sakinleşiyolar emzirmenin bebeğe ve size faydalarına bakarsanız emzirmeyi sevebilirsiniz ilk günler emzir altını değiş sürekli böyle geçiyo sizin sıcaklığınızı ve kokunuz onu rahatlattığı için sürekli kucağınızda olmak istiyodur
beyzaarc ayisit uyanma alt değişimi emzirme gaz çıkarma uyuma rutini çok uzun sürüyor 2 saatte 1 uyanıyor gündüzleri genel olarak 3 saat sürüyor tekrar uykuya geçmemiz
annelendik başlarda memeyi emmek ve oyalanmak için de kullanıyor. doktor emzik kullanabilirsiniz dediği zaman emme sonrası emzik verebilirsin seni rahatlatır
beyzaarc ayisit maşallah 😂 2 saatte 1 uyanması şuan sorun değil zaten sarılığı yükselmesin diye max 3 saat uyumasına izin veriyorum. Ama 3 saat memede zaman geçiriyoruz mama vermeme rağmen zor uyuyor sağıp verdiğim zaman 1 1.5 saat içinde uykuya geçtiğini fark ettim acaba verimli ememiyor mu ya
ayisit beyzaarc daha çok küçük olduğu için çenesi yoruluyordur emerken biberonda süt daha kolay gelir o yüzden memede uzun süre kalıyordur. Emmesini kuvvetlendirmeniz gerekiyor daha sık meme verin ve emerken çenesini alttan hafifçe destekleyin.