Alimeehatun Merhana 18 aylık oğlum bar her denileni anlıyo. Anne baba kuş dede hav hav miyav mama meme diyo ama öesela anneye nne babaya ba dede ye de diyo bunlar normal mi acaba ben merak edıyorum da ilk cocugum
ayisit Alimeehatun benim kızım da 20 aylık olmak üzere bazı kelimelerin sonunu ve başını söylüyor mesela abi diyince bi diyor sadece balon derken ba diyor. Annenin anne, babanın baba, dedenin dede olduğunu biliyorsa sıkıntı yok.
nadidelifora Alimeehatun evet normal. Böyle böyle başlıyorlar. O yarım söylediğinde siz düzeltin dedeye de mi dedi evet dede o dede diye tekrar edin. Hadi sende söyle demeyin. Zamanla düzelecektir.benim kızım da o aylarda yemek yerken aynı şöyle konuşuyordu: Ka do ye. Bu şu demekti karnim doydu yemem😂 şimdi herşeyi tam söylüyor.
balkizimcicekkiz Alimeehatun evet normal benim kızım 4 yaşında çikolataya çukak portakala portok derdi daha bu yıl düzeltti 😊
nadidelifora Alimeehatun daha ne kadarlık ki endişe ediyorsunuz. Bir günde on gunde bir ayda düzelmez. Daha zamanı var. Endişe etmeyin bebeğinize güvenin birkaç aya düzelmezse bir uzmana götürürsünüz.