gizemers Merhaba. Oğlum 5 ay 8 günlük. Sünnet ettirmeyi düşünüyoruz ama korkuyorum çok hareketli bir oğlum var. Nelerle karşılaşabiliriz, nasıl önerileriniz var?
RumeysaMiran gizemers 5.5 aylıkken yaptırdık 3 ay oldu hareketli olduğu için biraz dikkat etmek lazım o kadar zaten ilk gün zor geçti sadece ertesi gün normale döndük hiç korkma bende çok korktum korkumdan dolayı hep geciktirdim ama tavsiyem hemen git daha büyümeden
Mutluluk gizemers 3 buçuk aylıkken yaptırdım keske daha ince yaptirsaydim dedim o zaman bile.biraz zorladı çünkü oğlum çok hareketli benim şimdi 5 aylık olacak bu zamanlara denk gelseydi çok zorlanirdim sanırım Vakit çok geçirmeden yaptırmanızı tavsiye ederim
Turna Bizde 4 aylığız 3 gün oldu yaptıralı çok hareketli keşke daha önce yaptırsaymışız ilk gün zor geçti sadece sonra normal rutinine döndü geç kalmayın derim
Turna Asli777- ankara etimesgut şehit sait ertürk devlet hastanesinde yaptırdık ama özel gibiydi doktorla sonrasında da konuşup gün gün foto attık durumunu takip ettirdik beraber girdik sünnet odasına çocuğumla yanındaydım hep ve lazer kesim oldu rahattı yani
Duygu110852 Turna evet bende kesinlikle tavsiye ederim.bende 5 aylıkken yaptırdım çok rahat geçti.çok profesyoneller kesinlikle
kubratgr Turna benim oğlum da iki aylık eşime diyorum sünnete sen gir dayanamam diye nasıl bi işlem çok ağlıyor mu
Demetbulut Duygu110852 bende 2 hafta once konustum doktorla 6 aylik olunca gel dedi haziran ortasi gibi yaptircaz
kubratgr hayriye_alp06 bana bir arkadaşım 6 ayı bekle dedi ona doktor altı aydan önce olan sünnetlerde bazen tekrarlamak gerekebiliyormuş demiş ben de beklemeyi düşündüm geç değildir bence sizin için
Turna kubratgr benim eşimde dayanamam diyordu şimdi ise keşke daha önce yaptırsaydık bu kadar ağlamazdı diyor çünkü büyüdükçe bişeyleri daha çok anlıyorlar fark ediyorlar
Turna kubratgr 15 dk da biten kanamasız lazer kesim bi işlem sünnet derisini yakıyor gibi mum gibi eriyordu böyle izlediğim kadarıyla kendiliğinden eriyen dikiş attılar pansumanını biz evde yapıyruz krem vermişti doktor bide calpol verdi içirdik bu şekil yani
zeynepalp Bende 5 ay 7 günlükken yaptırdım canım çok rahat atlattık hiç korkulacak bişey değil. Ama hiçç bekleme hemen yaptır. Tam 6 aylık olduğunda daha çok hareketlenecek
Annecim gizemers biz iki buçuk aylığız bugün yaptırdık. Yaparken çok ağladı şuan iyi gibi inşallah çabuk iyileşir
Turna kubratgr işlemler basit sonrasında eve geliş anestezinin geçisi zor o da birgün sürüyor sadece sonraki gün rahattı😂
Gokturkalpannesi gizemers merhaba ben 20 gunlukken yaptırdım cok rahat etmiştim şimdi hareketli olduğu için dönerken çok zorlanırsın sadece tek zorluğun bu olur