Pinarrr37 sütünün yetersiz olduğunu nerden biliyorsun ki canım? Bende aynı sebepten mamaya başlamıştım, doktora sütüm yetmiyor mama veriyorum dediğimde çok kızmıştı. Yetmediği sadece aylık kilo alımı düştüyse bilirsin dedi. Bende verince yiyor falan demiştim doktor da gazı olan bebekte sürekli yemek ister demişti. Bence kilosu fazla benim bebeğim de 2.200 doğdu 2 aylıkken 4 kilo civarıydı doktor çok kilolu obez olur falan demişti