melek456 Merhaba bebeğim 11ay 18 günlük hiç babıldama yok de de ba ba ma ma hiçbir şekilde söylemiyor sürekli her şeye ağlıyor ayın 14üne randevu aldım korkuyorum normal değil bence sizce normal mi