nazlimom_ Dyson v12 baktım süpürme işi ileri yapınca oluyo heralde bide şarjı dayanmıyor diye yorumlar gördüm. Philips aqua trio kullanan varmı ağırmı ? Hangisi sizce yada başka önerisi olan varsa yazabilir mi?
Niyesordunbucevabi nazlimom_ ben v12 kullanıyorum evim 100 m2 gayet yeterli geliyor şarjı hiç bittiğine denk gelmedim çok memnunum tek sıkıntısı haznesi küçük çabuk doluyor
altay2123 nazlimom_ ben kullanıyorum hem onu hemde silme başlıklı olanı eşime hamile olduğumu söyleyince hediye almıştı ben çok memnunum özellikle silme başligi olandan bir tık ağır ama sonra alışıyor insan ben çok memnunum
nazlimom_ Niyesordunbucevabi evet bazısıda yettiğini söylüyor peki deri taban halınız varmı ona çok yapışıyormu