Sacma sapan herşeye sinilenriyorum mesela 4 aylık benegım var gece hiç uyumadı ve eşimde yoktu cok agladı sınırlednım uyu artık dıye benege bagırıdm sallıyordum ayagımda yastının bırden bıraktım sonra cok uzuluyorum yada kardeşim halıma bişey doktu ona bıle sınırlenıyorum eşim arkadaşlarıyla dısarıya cıkıyo başta ızın verıyorum sorma gec kaldı dıyr kızıyorum trıp atıyorum yada kafamda ben nır boyle bı crvap vermedım tepkı vermedım dıye eksı seylerı dusunuyorum gercekten cok sıkıldım artık herkese guzel akıl verebılıyorum ama kendıme uygulayamıyorum bundan kurtulmak ıstıyorum rahat bi insan bı anne olmak istıyorum kendımı çok yanlız hıssedıyorum yasadıgıms ehırde hiç arkadasım ailem yok eşim dışında zorlanıyorum sanırım ama ben normaldede sınırlı bırıyım bunu nasıl yenebılırım bı sorun arıyorum sureklı akısına bırakamıyorum