_nurrsema 2 aylık bebeğim var 3 gündür ishali var bazen kan var bazen yok kakası da yeşil. Doktora götürdüm enfeksiyonu yok dedi damla verdi ama işe yaramadı hâlâ aynı şuanda da halsizlik var ve yapmam lazım bi bilgisi olan var mı
user2406 _nurrsema başka bı doktora gotur hemen cunkı ısal tek başına oroblem degıl ama kan var dıyosun gitmen gereklı belkı o zman cıkmamıstır ama 3 gun gecmıs aradan suan cıkabılır
melissoo _nurrsema geçmiş olsun lütfen başka doktora da danışın kanlı ishal benim bildiğim normal karşılanacak bir durum değil
Pirasalipuding _nurrsema başka doktora gidin probiyotik vermesi gerekiyor daha olmadı serum takar vücudun kaybettiği sıvıyı tekrar alması için