biraskmasali Kızlar bebeğim 15 günlük sarılıktan 2.kez hastanede yatıyoruz değerimiz 15.6 başına gelen var mı ne kadar hastanede yatarız bir daha olur mu 😔
Drkhtc biraskmasali geçmiş olsun canım bizimde 21 küsürdü değermiz 3 gün yattık bilurubin 10 du hastaneden cıktıgımızda sonra kendiliğinden attı sarılığı inşallah tez vakitte iyileşin ♥️
Yasemin89- biraskmasaligeçmiş olsun idrar tahlili de yaptırın idrarında enfeksiyon varsa o yüzden de geçmiyor olabilir.
canoglum_ biraskmasali benimde bebegimde başlangıcı oldu annemler sarilik olmasın diye şeker şerbeti ver az az demişti ben dinlemiştim sonra olunca verdim az az ve geçti atlattı sariligi
GGG Nerdeyse 3 ay sürdü bizim sarılık🤷♀️ Doktor en son bazı bebek sarılık olur dedi, anne sütü sarılığımış. Stresli bi süreç ama emzirip kilo da alıyorsa fazla da takılma geçiyor zamanla
Nihalcakmak58 biraskmasali uzamis sarilik testleri yapilacak canim Allah'ın izniyle onlarda da bi sorun cikmazsa kendi kendine senin sutunle duzenli beslenmeyle gececek benim oglumun 3 ay surdu hastanelerden cikamadim bir suru test yapildi Ankara'ya kan gonderildi sukur bisey cikmadi atlattik sizinde oledir muhtemelen
Busraesmahafsa hiç korkma benimki 21 Di sınırdaydi hastanede yatması daha iyi hızlı atar bizde 1 gün yattık indi çıktı indi çıktı 7 ye düştü sık sık emzir sürekli kakayi ne kadar çok yaparsa o kadar hızlı atıyor her bebek sarılık olur hiç telaş yapma sütün az ise bi süre mama ver 😊😊😚
biraskmasali Busraesmahafsa çok sağolasın canım inşallah hemen geçer inşallah tekrar etmesi beni korkuttu
biraskmasali Ceyo0666 tehlikle sınırında değilmiş oralarda olması iyi zamanla düşer emzirmeye bırakma sen içini ferah tut
Busraesmahafsa Ceyo0666 9 korkulacak bi değer değil evde emzirerek kendiliğinden düşer benim 30 gün sürdü yavaş yavaş attı
Busraesmahafsa biraskmasali korkma Dr ile iletişimde ol sadece yeter strese girme canım ben o zamanlar stresten kızımin farkına varmadan 6 aylık oldu 😇