motherofson 2 yaşında ayırdık. Ayırmadan bi 3 ay önce falan arada “aa oğlum bak burası senin odan olacak, yatağın gelecek dolabın gelecek çok eğlenceli bi oda olacak bütün oyuncakların burda olacak ve hep burda oyunlar oynayacağız” diye abartılı abartılı sevinerek anlatmaya başladım. Odasının siparişini verince neredeyse hergün söyledim bunları😂 babanla ben de yatak odasında yatacağız diye ekledim. Onun da bu fikre heyecanlanmasını sağladım. O odayı boşaltırken hep sürece dahil ettim yani kendisi de bu fikre çok alıştı o yüzden sorun yaşamadık çok şükür