Ben elime hangisi gelirse onu kullanıyorum. Ebebeğin baby me leke çıkarıcısı var ama çok kimyasal gibi kokusu beni çok etkiliyor o yüzden çok kullanmıyorum onu, ama hiç çıkmazsa leke o zaman kullanıyorum. Glint Baby sprey var onu sıkıp suda bekletiyorum. Bazen de beyaz sabunla iyice çitileyip gece sıcak sabunlu suda bekletip sabahına makinede yıkıyorum. Bir de beyaz zıbınlarında çıkmayan lekeler vardı, onları da bi gece Sivenonun doğal çamaşır suyunda bekletip yıkadım, bazısı çıktı bazısı çıkmadı 🥲 Ama tabi her zaman böyle uğraşacak bi zamanım olmuyor 🫠