Kızlar selam, kızım 34 aylık tuvalet eğitimine başladım. Mayısta da denemiştim ama asla kabul etmemişti üçüncü gün bez takmıştım. Çocuk her şeyi konuşuyor bu arada, neden altına yaptın söylemedin diye soruyorum canım istemedi diyebiliyor. Gece kuru kalkıyor. Yarın yine üçüncü gün ve yine tuvalete yapmıyor. Odasına gidiyor parkenin üstünde altına kaçırıyor. Ama artık kararlıyım bez takmayacağım. Sizde böyle olanlar oldu mu kaç güne öğrendi bu inadı ne zaman kırılır ya da bunun başka bi yolu var mı? Lütfen fikri olanlar yardım etsin sinirlerim bozuldu