Bizim de gündüz uykular çok kısa dediğiniz gibi direniyor uyumaya gece güzel uyuyor. Emmeye zor kaldırıyorum.Ben beşiğe yatırıyorum sallıyorum beşiği ve alnının ortasını okşuyorum öyle dalıyo ama bazen çok direniyo. Memedede uyuyo benim ki yarım saat kırk dk kadar sonra oyun istiyo sonra yoruluo kafa sağ sol yaptımı anlıyorum uyku var uyutuyorum piş pişleyerek yerine koyuyorum koyar koymaz acıyo gözleri.