Kızlar merhaba oğlum 20 aylık, bu aralar o kadar enerjik ki yerinde hiç durmuyor. Arabaya biniyoruz her şeyi elliyor camı açıp kafasını çıkarıyor vs. Bir şeyi yapma deyince de gözümün içine bakarsk yapıyor. Yeni taşındığımız için sürekli iş yapıyorum onunla çok vakit geçiremiyorum onu da geçtim zihnen ve bedenen çok yoruldum çocuğa hiç tahammülüm kalmadı. Yürürken düşünce bile sinirleniyorum istemsizce. Bir şeyleri döküyor hakaret ediyorum. Eşim çok kızıyor ama bu aralar beni gerçekten delirtiyor kendimi tutamıyorum sonra da vicdan azabı çekiyorum. Ne yapmam lazım ona olan sinirim böyle devam etsin istemiyorum. Bağırmak kızmak istemiyorum, geçen de bir video izledim bağırmak dövmekten daha kalıcı hasar bırakıyormuş 🥺🥺🥺 Annelerin hepsi benim gibi mi ? Ne yapacağız bu sinirimizi