yagmurmerdan Bebeğim 7aylik yüzü dogudugundan beri çok kuru doktor Bepanthol senciderm önerdi kullandık ama çok ağır kokuyor onun yerine yüz nemlendirmek için ne kullanabilirim
monaroza88 yagmurmerdan Mustela Stelatopia kullanıyorum bebeğime kokusu çok hafif ve iyi nemlendiriyor. Benim bebeğimin de kuru cildi.
morbulutlu Benim bebeğimin cildi de kuru bu havalarda Mustela cold cream kullanıyoruz küçük ama bereketli uzun süre gidiyor öneriyorum