Selam ev almak için veya bir niyet için bir süre veya dua okunuyordu galiba burda da bir kac defa denk geldim hangisiydi o süre ve kaç defa okuncak abdestli bir şekilde mi okunması gerekiyor yoksa gusül yeterli mi sadece tokiye yazilicaz niyet etmek başlamak istiyorum