Merhaba anneler , kızım 1 ay 10 günlük.
Kızım 5 günlükken kakası ishale döndü ve mukus gördüm doktorumuza danıştım. Sadece kaka testi yaptı. Doktorumuzun teşhisi üzerine süt ve süt ürünlerine alerjisi olduğunu öğrendik ama net olmamasına rağmen ( araştırmalarım üzerine söylüyorum) Aptamil pregomin syneo mamasına başladık bende diyete girdim ama ishalinde bir düzelme olmadı. Bu mamayı kullanıp bebeğinde ishal gören var mı acaba ?
Bebeğin çok huzursuz sürekli kusuyor bu mamayı kullanıyoruz fakat mamadan 1 saat sonra bazen yarım saat sonra tekrar mama yada meme istiyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🫂🩷