alpaslanmom_ tugba9553 anne karnında durduğu pozisyondan dolayı tek bir yere düşüyor olabilir başı benim bebeğimde tersti ve aynen kafası bir yere düşüyordu düzeldi reflü yatağı kullanıyorsan onuda bırak oda etkiliyor
tugba9553 alpaslanmom_ reflü yatağı kullanmıyorum ama doğduğundan beri kafası düz yatmadığı için bir tarafa düşüyor diye düşünüyorum.
elif5507 tugba9553 belirgin bi durum yoksa tanı koyabilmek için de erken gibi çünkü dediğim gibi daha hala net tutamadığı için kafayı
myangelson tugba9553 benim oğlum da karşımıza aldığımızda kafası soluna bükük duruyordu düzeldi o da. Hatta doktora da söyledim tortikolis olabilir takip et bakalım öteki tarafa baktır falan dedi düzeldi kendiliğinden
tugba9553 myangelson anladım. Bir iki ay takip ettikten sonra duruma göre ilerlerim şimdiden bir şeyler düşünmek için çok erken onu anladım. Teşekkür ederim :)
tugba9553 tastam bunu duyduğuma sevindim. Ben de ilk başta çok sakindim ama bazı insanlar şu olabilir bu olabilir deyince aklıma gelmeyen şeyleri getirdiler. Sizden bunları duymak rahatlattı teşekkürler
kocagoznur27 tugba9553 Bende de aynı durum vardı 3 defa beyran içtim Hayvanın boynunun etiyle yapılıyor sonra tuttu ☺️ tavsiyemdir beyran iç
kocagoznur27 Annem demişti bana da bende boynumu geç tutmuşum bebekken beyran içtikten sonra boynunu tutmaya başladın dedi üstüne bende gidip içtim hakikaten tuttu