selmagokk Sağ göğsüm iyi ama sol göğsümden 10 ml anca çıkıyor sağınca niye olur bu ya moralim bozuldu
ma3 selmagokk morelinizi motivasyonunuzu dusurmeyin sutunuz az degildir sagip sagio sutum neden az demeyin sadece sagmak degil bebeginizi gece 1 ila sabah 5 arasi emzirirseniz sutunuz daha aktif hale gelir ve sutunuz ilk gunku gibi doku dolu gelmez bebeginizin doyacagi kadar sut uretirsiniz artik o yuzden sutum azmis yada kesilmis gibi hisse kapilmayin benim ilk gunler 180 ml sutum cikiyordu toplamda simdi ise 100 ml zor cikiyoe ama kizim emdiginde doyuyor ve memeden rahat ayrilip uykuya geciyor o yuzden en onemlisi bol su ve moral ve motivasyon caninizi hic sıkmayın😇
alavara Benim soldan önceden 40-50cc gelirdi şimdi 5-10cc geliyor. Az geliyordu diye de bebeğim emmedi. Sürekli sağım yaptım ama bir türlü artıramadım. Varsa çaresi bunun bekleyeyim, bilen vardır belki