Diğer çocukların evde prova yapmadıklarını nereden biliyorsunuz ki? Diğer her çocuğun, her anlamda ileri oldukları, kızınızın ise ileride olduğu hiçbir konu olmadığı gibi bir düşünceniz var. Yapmıyorum demişsiniz fakat bu düşünce, kıyaslamanın bir sonucu. Ve çocuğunuzun bu kadar içine kapanık olmasının nedeni de bu.
Belli ki evde daha fazla ilgilenilmek gereken bir çocuk. Prova yaptırdığınızda kavradığını belirtmişsiniz. Buradan genel olarak evde pek de çalıştırmadığınızı, etkinlik yaptırmadığınızı anlıyorum. İçinize dert olan buysa evet, olmalı. Yapmanız gereken de belli.