bilgemmmmmm Bebeğim 7 aylık. Gece uykuları korkunç durumda bir süredir. Uyanıyor ve 1-2 saat geri uyumuyor. Var mı tavsiyeleriniz 😔
eddm bilgemmmmmm bizimkide aynıydı 7. Ayda başladı şuan 9 olduk hala aynı devam ediyoruz. Buraya defalarca yazdım ettim kimi diş dedi, kimi atak dedi ,kimisi de 10-11 ayı bulur dedi düzelmesi. Doktoruna sordum direkt diş sıkıntı yapıyordur dedi.
Kaardelen bilgemmmmmm Diş sıkıntı yapıyor olabilir. Ben genel de uyuturken duş aldırıp uyutuyordum o iyi geliyordu rahatlıyordu. Belki faydası olur size de aklıma başka bir şey gelmedi.