ecemim05 Merhabalar 1 sene kadar oldu düşük yaptım ikinci çocuk düşünüyoruz ama bir türlü olmuyor sizin deneyip uyguladığınız takviyeler var mı veya neler yapabilirim kafaya takmaya başladım biraz bide tek tüpümde tıkalı zaman alıyor tekrar hamile kalmak
ma3 ecemim05 bende sizin gibiyim tek tupum kapali sag tupum sol tupum saglikli biz 2. Dusundugumuzde mahreme giricek ama bekimim altina yastik koyuyordum belli sure oyle bekliyordum isimiz bitince sizde deneyin bende oyle hamile kaldim suan 2 aylik
suheyla92 ecemim05 aslinda vücudumuz dogal olarak uretilen bir bileşikmis. Adet duzeni yumurtlama duzeni yumurtalıkların duzenli çalışmasına yardimci oluyor. Duzenli yumurtlama yoksa gebelik oluşmuyor. Trendyolda satiliyor ismi inostrol 60 tablet sabah aksam ictim 3 ay boyunca hemen adetlerim duzene girdi 4.ay hamile kaldim cok şükür
ecemim05 ma3 evet benimde sağ tüpüm kapalı ya ben baya zor hamile kalıyorum sizde mi öyle oldunuz ilk çocuğumda da öyle oldu çok teşekkür ederim deneyeceğim
ma3 ecemim05 birde yumurtlama doneminize denk getirin %90 hamile kaliyorsunuz kotu dusunmeyin olur 3 dusukten sonra 2. Benegim oldu hamd olsun cok saglikli iki uc kez belimin altina yastik koydugum icin iliskiden 4 hafta sonra hamile oldugunu ogrenmistim hatta kalp atisinj gec duyduk cok korkmustum ama suan kucagimda benj zombiye cevirdi cani sagolsjn🤣🤣🤣