O kadar doluydum ki şu konu hakkında kaç saattir ayağımda sallıyorum piş pişliyiyorum uyumuyor sürekli hareket etmeler kendini sıkmalar ya gündüz 3,4 defa yarım saatlik uyku yaptırın diyorlar ben her uykusu için saatlerimi veriyorum birazcık uyusn huzurlu olsn diye uyumuyor ağlamak istiyorum krize giriyorm diğer bebekler nasıl uyuyor diye oturup düşünüyorum her anne benm gibi saatlerce uyusun diye çabalıyor mu uyudugnda da yerine koyamıyorum ayağımdan kaldirdiym gibi ağlıyor dayanamıyorum ya