Uras_Mehmet tavsiye için teşekkür ederim ama onu karıştırırsam işin içine ilerisi için yine sıkıntı olabilir ki ben alışmasın daha büyük bir redde sebep olmasın diye biberon ve emzik dahi vermiyorum hiç. Reddin sebebini gaz sancılarına bağlıyorum. Gaz sıkıntısının hafiflemesiyle durumun geçici olacağını umut ediyorum. Bebeğin memeyi reddine sebep olacak biberon, silikon uç, emzik gibi yapay bir şey (çok aşırı zorda olmazsam büyük de konuşmayayım asla vermem demiyorum) emmenin doğal sürecinde olmasa daha iyi olacak inşallah