Hanımlar 8 yaşında oğlum var neredeyse 4 senedir sonbahardan yaza kadar süren yeşil sarı burun akıntısı ve geniz akıntısı var doktora götürüyorum antibiyotik veriyor kbb götürüyorum soğuk algınlığı veriyor alerjiye götürdüm hiç bir şey çıkmadı çok şükür ama 4-5 senedir bununla mücadele ediyorum her gün burununu açmak zorundayız çocuğumda yoruldu artık ne yapmam gerekiyor bilgisi ya da aynı şeyleri yaşayan var mı