Arkadaşlar doğum yapalı 11gün oldu. 10kilo verdim. Bebeğimin kilosu iyi ama kendimi çok halsiz hissediyorum ayakta duramıyorum başım dönüyor. Kendime bakamıyorum düzgün beslenemiyorum. Sizler nasıl yemek yiyordunuz. Mutfağa gitmeye vakit bile bulamıyorum. Bugün dişlerimi bile akşam eşim eve gelince fırçaladım. Tecrübeli annelerden tavsiye istiyorum