Kızımın dilinin ucu kalp şekli (Hafif çizgi gibi bir şey var umarım anlatabilmişimdir) gibi ben ilk başta takmadım garipsemedim açıkçası ancak annem pelteklik olur çocukta doktoruna neden göstermedin vs dedi yani bu normal bir şey mi değil mi çok anlayamadım. Randevumuza da epey var. Aynı durumu yaşayanınız var mı?