KendiEvimdeDeplasmandayim berosunannesi gri, mürdüm, beyazla krem arasında bi renk biraz desenli ve siyah kullanıyorum. Siyah hariç diğerlerinden memnunum 😂
beriiiiil berosunannesi benim banyom biraz büyük bir tane de özdilekten halı gibi paspas aldım ondan da çok memnunum. Fiyatları da uygun oluyor boy boy da oluyor. Düşünebilirsiniz