Prima ve sleepy natural karışık kullanıyordum başlarda. Oğlum 4,5 aylık şimdi.Prima sızdırdı ama sleepy naturali şimdiye kadar sadece birkaç defa gece uzun süre almadım. Onlar dışında sızdırma yapmadı, sadece sleepy natural ile devam ediyoruz artık, pişik hiç yapmadı. Memnunuz