Ben yürüyerek emzirme, zıplayarak yürüyüp emzirme, uykudan ilk uyandığı anda kendine gelmeden emzirme, duşta emzirme, pilates topunda yaylanarak emzirme yaptım. Bi süre sonra memeye geri döndü. Ama her çocuk bir değil. Almıyorsa da yapacak bişey yok kendinizi boşuna üzmeyin, mamalar da gayet sağlıklı. İlk oğlum emmemişti mamayla büyüdü. Maşallah eşek kadar da oldu. Boşuna üzmüşüm kendimi o kadar.