1yasında kızım var doğdugundan beri calpol kullanıyoruz gerektikce aşılarda vs ama ateşini düşürmüyor hiç etki etmiyo parol veya dolven kullanan var mı calpolden etki görmeyip ya da dozu mu az geliyo anlamadım kilosunun yarısı kdr cc verilmiyor mu doktor bize en son bir ölcek yani 5 ml verebilirsin demişti şuan 8 kıloyuz