Kızlar üç yaşını üç ay geçmiş oğlum var nasıl vakit geçiriyorsunuz ?? birlikte neler yapıyorsunuz, ben yetişemiyorum çocuğumla vakit geçirsem yemek yapamıyorum yemek yapsam çocuğumla vakit geçiremiyorum çocuğum sinirleniyor ,ben geriliyorum ben ona kızıyorum o bana kızıyor. Yani nasıl düzeni kuruyorsunuz neler yapıyorsunuz lütfen bana yardımcı olur musunuz çocuğuma psikolojik sorun açmak istemiyorum Allah’ım çok yoruldum😭