suheyla92 gizemmeh4 odem içinse daha çok erken içmeyin sutunuzun tadi bozulabilir sadece saglikli beslenin
annesininminikkusu Dikişine değilde sütün için iyi olurmu bilemedim. Sütünün tadı bozulabilir. Bebeğinde daha yenidoğan. Bence içme
Retzja Ya şu sorular beni bitiriyor. Güzel dilimizi ne kadar berbat kullanabilirsek o kadar kullanıyoruz. Öncelikle 3 oldu ne demek? Ayrıca süte hiç bir yediğinizin aroması geçmez. Kendi mideniz sirkenin asidinden zarar görür ona dikkat edin.