Benm bebeğim 8 ay 8 günlük konuşmuyor yani bazı postlarda anne baba gibi kelimler demeye başladığını söyleyen var
Benm bebeğim asla ağzından kelime çıkmıyor a b gibi harfler gibi demiyor ağlar bazende auuu gibi şey der onun harici konuşmaz
Hep tekrar ederim anne dede nene gibi kolaylati ama yok
Normal mi bu benm kızım 8 aylıkken dede su gibi şeyler diyordu az çok anlıyordum ne demk istedigini
Her çocuk bir değil ama korktum normal mi acaba