dorli doktor verdiyse daha da kötü olup hastaneye yatış almamak adına kullanmalısınız, çünkü bebeğiniz çok küçük, mecbur olunca veriliyor maalesef anne sütü korur bebeğinizi, biz de koruyucu antibiyotik kullanıyoruz doğduğundan beri şuanda 8 aylık kızım hâlâ da kullanıyoruz ve bı yaşına kadar da kullanacaz